Det började bra!

Vaknade igår morse och tog mig en skön pw, blev pigg och kände mig jätteduktig, jeij!
 
 
 
Men sen gick jag till jobbet och där var det lugnt som vanligt så jag blev jättetrött och dessutom började svanken spöka ÄNNU mer, jag har haft lite ont i ca.1 1/2 vecka nu och kände att det blev sämre igår så jag valde att inte gå på Streetdance klassen jag hade bokat in och igår kväll bestämde jag mig för att sjukanmäla mig. Så nu sitter jag här hemma, har ont både när jag sitter, står och går.
Så imorn ska jag träffa en naprapat som jag fick numret till av snälla Sara, så får vi se vad han kan göra, när vi pratade på telefonen så trodde han att det är överansträngning, frågan är bara vad han säger imorn att man kan göra åt det, jag kan ju inte bara ligga hemma. Usch jag är så trött på dessa problem och min kropp som beter sig som en gammal, trött kropp =(
 
Åh jag blir så frustrerad, jag skulle ju sätta igång med hårdkörningen med träningen igår ju, men som vanligt så händer det något när jag är taggad och ska köra, men men nu hoppas vi på att det blir bättre snart och att jag kan köra på. För om en månad är det dags för att sätta på sig snygga kläder och se fierce ut, japp då ska vi spela in våran nya musikvideo till våran kommande singel och jag säger bara, it´s gonna be goood...hehe mer än så säger jag inte utan ni får helt enkelt bara vänta och se! ;)
 
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting och vänta på mina fina som är och tränar!
Ha en fortsatt trevlig kväll nu alla härliga!
Kärlek
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0