Dålig!

Ja i dubbelbemärkelse, för att jag inte har bloggat och för att jag är dålig i ryggen/svanskotan.
 
Helgen som har varit, var alldeles lagom och grym.
I Lördags jobbade jag 9-18, men gick hem kl.16 då det var helt dött
(ja jag får krupp just nu, mitt schema är fullt av tider, men det finns ingenting på jobbet att göra, jag är verkligen en sån som vill slita för mina pengar, ja jag vill inte bara sitta och glo in i en vägg, även om jag tjänar pengar så kan jag tar jag det gärna lugnt hemma istället. Men men nu har jag inte haft något val, jag måste jobba då jag ska betala av en massa grejer när lönen kommer den 25)
så jag gick hem och la mig och vila i ca.3 timmar, asskönt!
 
När jag vaknade kände jag bara, nej den här kvällen måste jag göra något av
(min älskling var med grabbarna)
och jag hade haft kontakt med Johan
(en nyfunnen vän, eller vi har känt varandra ett tag genom andra men aldrig försökt ta kontakten längre, vilket vi gjort nu & funnit varandra på väldigt kort tid)
och Tommy innan så jag messade och frågade vad händer?
Då hade Johan och hans syster Sofie
(dom två har en grupp som heter SOJO, Sofie&Johan, syskon & två snyggingar, håll utkik säger jag bara)
 
 
förfest hemma så vi drog dit och efter en trevlig kväll med prat och lite musiklyssnande så åkte vi alla in till stan men bara jag, Tommy och Johan drog till Hamburger Börs där vår snygga vän Malin
(Dinah Nah)
 
 
skulle uppträda. Kan man så vill man ju stötta sina vänner varje gång dom står på scenen.
Det är ialllafall vad Glorious Inc (jag&Tommy) önskar av våra vänner och familj ;)
Dinah Nah levererade som vanligt och ljudet var grymt, scenen var bra och publiken nöjda, men sen avslutades kvällen för min del av sjukt dålig energi så jag åkte hem.
Men vi hade haft sååå trevligt, så jag var nöjd och det var alldeles lagom att börja röra sig hemåt då.
 
Jag & Tommy

 
Jag & Sofie
 
Snyggingen Johan
 
Tommy, jag, Johan, Danny & Emma
 
I Söndags vaknade jag när älskling gick upp och förberedde sig för seriestart och match och jag var helt död.
Jag hade alltså ätit 2 naturdiet bars, druckit nästan en hel flaska rose, 2 glas margerita, en öl och en drink på Lördagen
(jättedumt jag vet men det bara blev så)
men jag var inte BAKIS BAKIS utan mest utmattad, så jag tog ledigt från jobbet och fortsatte slappa, men sen mötte jag upp Josefine på Svenska Sushikäket och efter matchen som slutade med förlust tyvärr så kom älskling också, vi drack en öl
(japp en liten återställare)
och åt sushi i Svandammsparken, njöt i solen och tog igen lite missad tid med Jossan. Myspys värre!
 
Fina älskling


 
När vi hade myst färdigt så fortsätte jag och älskling myskvällen genom att gå på bio och jag säger bara WOW vilken grym film, det är nog en av dom bästa filmerna jag har sett. Har ni inte sett den så SE DEN och se den på bio, utan tvekan.
 
 The Dark Knight rises
 
 
Helgen var alltså grym men nu är det en ny vecka och jag mår inte så bra i kroppen, vet inte om det är för att jag har jobbat mycket eller om det är min kropp som börjar strula igen. Men idag är jag iallafall hemma från jobbet och försöker vila upp mig. Hoppas på att bli bättre snart!
 
Puss på er och en massa kärlek från mig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0