Dag 4!

Ja herregud jag är verkligen inne på dag 4, wiiiee duktiga jag och det kan jag säga med stolthet utan fusk, inget slarv och med en vilodag på en vecka
(började träna duktigt innan jag bestämde mig för att ändra matvanor)
så jag känner mig otroligt nöjd och fortfarande lika taggad att fortsätta.
 
En glad tjej (ego pic)
 
Igår blev det som sagt ingen träning då jag var trött och hade ont överallt när jag vaknade, men en vilodag är inte hela världen, nästan tvärtom =)
 
När jag väl hade vaknat till och kände mig bättre efter lite mat i magen så skulle jag åka och kolla på älsklings fotbollsmatch och när jag är på väg ner till bilen så fick jag en känsla och tänkte, tänk om bilen inte startar nu
(jag hade den tanken för att bensinen typ var slut kvällen innan, annars har vi inte haft problem med våran fina bil)
Så hur tror ni detta fortsätter? Jo den STARTADE INTE, för att jag hade glömt parkeringslyset på
(pucko)
så jag blev tokig och letade efter folk som kunde hjälpa mig och tillslut hittade jag en trevlig man, så tillslut kom jag iväg till Enskede och kunde kolla på matchen
(läs andra halvlek)
som dom förlorade med 0-1 och älskling fick inte spela =(
Men det var mys att träffa, pappa, Irene och Jörn <3
 
 
 
Efter matchen åkte jag hem till Tommy en snabbis innan det var dags för jobb.
Och igår var det lugnare än i Fredags med folk, men det var ganska skönt och jag och Sofie passade på att testa en massa nya låtar, så det var skitkul, dessutom var våra fina pojkvänner där.
 
 

När vi var klara skjutsade vi hem Sofie och Danny och skyndade hem i säng.
 
Idag kände jag mig nästan lika mörbultad när jag vaknade, men det var bara att ta sig upp för jag hade bokat in ett Zumba pass kl.12.30 men så fick jag veta i sista sekund
(kl.11.25)
att Maria och Johan skulle köra Zumba i Kungens kl.12 så jag SKYNDADE dit och jag HANN, wiiie, super kul, dessutom var det en grym instruktör som heter Norberto och om vi blev svettiga, eee jaaaa! =)
 
 
 
 
Har precis ätit lite sallad och druckit en kaffe och ska hoppa in i duschen nu för att sen röra mig hem till Tommy för rep, fix och trix, men sen blir det en lugn Söndagskväll innan det är dags för en ny vecka!
Hoppas ni har haft en grym helg!
KÄRLEK
 

Kommentarer
Postat av: Richard

åååh jag älskar Norberto! Lätt den bästa zumbainstruktören! :D

2012-08-19 @ 14:03:36
URL: http://www.finest.se/rillek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0