Back on track!

Bestämde mig för en paus från bloggen då jag har haft fullt upp och inte riktigt haft tid att skriva varje dag, men så visade det sig att jag faktiskt har några läsare som läser flitigt och kollar min blogg VARJE dag
(kul att höra för jag trodde inte jag hade så många som återkom)
och då kände jag att jag vill ju inte svika er så nu är jag tillbaka! =)
 
Jag har en massa att uppdatera om och jag vet inte om jag får med allt men vi kör en liten uppdate så ni vet vad jag har haft för mig! ;)
 
Börjar med att skriva lite min egna grupp Glorious Inc, vi har nu släppt en liten teaser på våran tredje singel som släpps tillsammans med en ny musikvideo den 1 Oktober, så varsågoda här får ni lyssna på den!
 
 
 Kommentera gärna
(kommentarer verkar dock inte funka på bloggen just nu, men jag hoppas att det kommer igång SNART)
vad ni tycker och gillar ni det så vet ni hur det funkar, GILLA, DELA & SPRIIID!
Den släpps som sagt den 1 Oktober och då vill vi ha all hjälp vi kan få, på Itunes och youtube, ja den ska spridas ÖVERALLT!
 
Sen har vi det här:
 
Vi är nu med på affischen, jeij!

Det är nu bara 5 dagar kvar tills jag och Tommy lyfter med planet till Barcelona och ska få göra vårat första gigg utomlands inför stoooor publik, det är jättespännande och ska bli så kul, vi är helt exalterade (läs jag är nervöööös)
och vi har fixat klart alla kläder och skor och ikväll och imorn ska vi köra dom sista repen inför helgen, vi åker ju på Lördag morgon
(finaste pappa skjutsar oss till Skavsta)
och kommer hem på Måndag eftermiddag.
Vi står på scenen på Söndagen och sen ska vi unna oss att få slappna av efter all stress och faktiskt så tänkte vi festa lite
(några glas vin är man ju värd, trots diet och allt)
 
Det ska bli så kul att få åka iväg och stå på scenen tillsammans med min bästa vän, jag har ju stått på scenen massor av gånger utomlands och i Sverige men då som körsångerska till artister eller leadsångerska med Dr Alban, men nu är det ju liksom Glorious Inc, helt sjukt men så jävla kul!!!!!
Vi kommer filma och blogga så ni får hänga med på resan, så håll utkik på våran facebook sida Glorious Inc för snart kommer dessutom våran alldeles egna hemsida upp där ni kan följa oss, kommer även försöka blogga här så mycket jag kan.
 
Apropå musik vill jag även dela en teaser från en annan grupp, det är dom supercoola tjejerna från Stockholm Syndrome
(ni kommer ihåg dom som Love Generation, men nu har dom bytt namn och skaffat sig en coolare stil om jag får säga mitt)
dom släpper en ny låt och musikvideo nu till hösten och jag längtar, teasern får mig att rysa och jag VET att jag kommer älska låten! =)
Vassegoda!
 
 
Ja förutom att jobba och koncentrera mig på Barcelonagigget och efter det inspelningen av våran musikvideo så har jag försökt ta tiden till att vara med min familj och sen bara haft siktet på min viktnedgång.
I det senaste inlägget jag skrev om det så hade jag klarat 4 dagar, psst det är ju ingenting
(haha det är då jag brukar lägga ner och ge upp, jag har försökt ett antal ggr nu)
för idag har jag klarat av 12 dagar och jag väger nu 72kg
(min startvikt låg på 76kg)
jag har inte fuskat en enda gång, däremot har jag inte tränat lika mycket dom senaste dagarna då jag har jobbat och känt mig väldigt trött, men eftersom jag inte heller äter kolhydrater, socker och fel fett så kan jag unna mig lediga dagar från träningen, dessutom har vi repat och dans är nog en av dom bästa träningssätten, ja för mig iallafall.
Vi har även haft fredagsmys med en massa gott
(men med nyttigt gott då)
 
Jordgubbar med lättmjölk, melon&mangobitar, gurk&morotsstavar och osaltade nötter, MUMS!
 
 
Det är ju våra Fredagsmys jag har haft lite ångest för och det blir ju inte till att äta ute, gå ut, gå på bio eller mysa så mycket hemma med film då jag tänker på en massa gott och onyttigt i dom sammanhangen, haha!
Herregud sjukt egentligen, men jag är en livsnjutare, så är det bara!
 
Jag kommer iallafall fortsätta att äta såhär och träna/promenera ända fram tills vi ska spela in musikvideon, men samma kväll efter inspelningen är det X factor premiär på tv 4 kl.20.00
(otroligt spännande, jag undrar varför)
och då minsann så ska ni få höra, då har vi bestämt oss för att äta en god tapasmiddag, dricka öl och äta en massa gott, för då får jag det igen, haha!
(som jag längtar)
MEN jag kommer inte bara sluta vara duktig och gå upp i vikt igen efter det, nej jag måste ju fortsätta att hålla mig i form, men jag kommer förmodligen gå tillbaka till kolhydrater igen
(i lagom mängd)
men fortfarande träna och tänka på vad jag äter.
Tills dess så ser jag målet och kämpar på, ser ju resultat och gillar det så jag kommer fortsätta i 13dagar till, utan problem ;)
 
Idag är jag ledig och tog en välförtjänt sovmorgon, har städat lite och ska nu göra mig iordning för att åka och hämta mitt pass
(som jag ser förjävlig ut på, ja jag är så besviken att jag inte blev erbjuden att ta en till bild)
och sen möta Tommy och repa kl.17-20 på Danscompaniet!
 
Hoppas ni har en härlig Måndag och att er vecka blir super!
=)
 
Puss på er från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0