14 dagar avklarade!

WOW jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv, jag har nu klarat av att gå på "diet" i hela 14 dagar, ja min egna diet där jag skippar kolhydrater, socker och fett, som tex. godis, chips, bröd, pasta, feta såser och skräpmat helt enkelt.
Jag äter nu bara protein, grönsaker, frukt, bars, naturshake och dricker en massa vatten
(med min egna diet menar jag att jag gör lite hur jag vill, ena dagen äter jag bara bars, andra dagen sallad till lunch och lättyoughurt med hallon till frukost, ja ibland äter jag lite och ibland mycket.
Det är inte en helt ultimat diet jag rekommenderar någon MEN den funkar om man vill se snabba resultat för något speciellt!
Som tex. nu när vi ska till Barcelona och sen när vi nästa helg ska spela in våran nya musikvideo.
 
Här en egopic där ni kanske sr lite resultat ;)
 

 

Det är liksom inte lika pluffsigt längre och okej att jag har svart på mig som gör att man ser smalare ut och taighta kläder gör ju mycket, men när jag inte var nöjd så spelade det faktiskt ingen roll!! ;)
 
Apropå musikvideo så LÄNGTAR jag verkligen till Söndagen den 9 September när vi just ska spela in den, det ska bli så spännande och det är helt otroligt vilka proffsiga människor vi ska få jobba med i den här musikvideon.
Att dom har tid för oss och dessutom verkligen leverar det vi vill ha =)
 
Ja det ska som sagt bli så kul och jag tror och hoppas att ni kommer att bli blåsta av stolen när ni ser den, speciellt med tanke på att vi gör ALLT själva och där vill jag verkligen ge min vän Tommy en stor eloge, han är verkligen den mest kreativa människa jag känner, ja men alltså vilka ideer, planeringar och grejer han fixar, det är bara och kolla på det här:
 


För några av er kanske detta inte är så speciellt men jag älskar att Tommy kan be mig fixa eller så fixar han själv ett par skor som jag kan uppträda i eller ha överhuvudtaget när vi gör något med Glorious Inc
(i det här fallet gäller det gigget i Barca)
helst i en neutral färg som svart och sen lägger han bara sin magiska fingrar på och så voila så är det ett par skor som man ville ha men inte hittade!
Billiga dessutom men ser ut att kosta mer än vad dom gjorde! ;)
Ja ni kommer att få se hans kreativitet mer än någonsin i denna musikvideo som släpps den 1 Oktober!
Håll utkik och fortsättning följer....
 
Vad har hänt annars då?
Jo idag jobbade jag 15-20 så vi sov till 11, sen åkte älskling
(som just nu är ledig, men börjar jobba igen nästa vecka)
till sin pappa och hjälpte honom med grejer och jag gjorde mig iordning och åkte och lämnade lite papper till Linda inne i stan och passade på att lämna lite kaffe till Tommy på jobbet, ja man måste ju överraska sina vänner ibland när man har möjlighet
 
Bästa kaffet ever, Espresso house!
 

 
Men sen var det dags för jobb och när jag slutade handlade jag lite innan det blev det en tripp till solarieöarna, ja man har ju inte hållt sig så brun efter den här skitsommaren så det fick bli så helt enkelt! Skönt skönt, jag ska faktiskt försöka hinna med en till tripp dit innan vi åker på Lördag =)
 
Nu ikväll så har jag färgat håret, packat
(ja redan för jag kommer att ha fullt upp både Torsdag och Fredag och gillar ordning och reda)
och fixat och donat och nu har klockan blivit allt fööör mycket så nu måste jag sova!
Men jag är tillbaka imorn igen! =)
Puss och Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0