Vackra kvinna!

Jag vet inte om jag har nämnt det förut på bloggen men jag är ett stort fan av Jennifer Lopez, jag tycker att hon är sjukt vacker, en grym dansare, artist, skådespelare och ja ja tycker om henne, hon är inte den starkaste sångerskan men hennes låtar tilltalar mig. Och jag skulle nog kunna göra vad som helst för hennes kropp! Gah vad snygg hon är =)

Hon har släppt nytt med Pitbull, ja vem annars ;) ja eller NYTT, det är typ On the floor nr.2, men jag gillart och i videon är hon sjukt sexig, jag bara vill ha hennes dress med nitar och klackarna hon har i början när hon flyger upp i taket, GE MIIIIIG!!! =)



Sen hittade jag även den här, lite nytt med Jessie J och David Guetta! Me like!
Världens grymmaste sångerska enligt mig, så lyssna och njut! =)



Tommy visade även denna video för mig igår, jag hade inte sett den förens igår, wow kvinnan är snygg, GE MIG HENNES KROPP när jag är i hennes ålder! Videon tar en tillbaka till gamla goda tider när Madonna var i hetluften med like a vrigin, express yourself, Vogue, ja det jag gillade!




Det blir många videos idag, men jag bara måste få lägga upp en video till som chockade mig, det är en grupp som ni säkert vet vilka det är, jag har bara hört låten men inte vetat vilka det varit och igår fick jag se dom, skitsnygga killar, GRYMMA på att dansa, värsta kropparna (självklart gaykillar, dom snyggaste är oftast det, förutom vissa undantag) MEN deras grej är att dom dansar med KLACKAR, jag tyckte det var jättekonstigt först men sen när jag såg hur grymma dom var så blev jag bara impad och dom dansar ju snyggare i klackar än dom flesta tjejer! liksom =)




Nej nu är det dags att laga mat och Matmuffins med soppa står på menyn, MUMS! Hoppas jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0