Tröttmössa!

Det är precis vad jag är, HELA TIDEN, jag sa precis det till min pojkvän, är det så här jag ska ha det för resten av mitt liv för att jag har wiphlash???? Då är det inte mycket att se fram emot, jag har ont konstant och blir ganska trött av det och det påverkar allt, jag måste jobba ihjäl mig egentligen just nu för att kunna åka på semester med min älskling som vi gör varje år, jag vill vara pigg och glad så min pojkvän får njuta av en sån flickvän istället för en riktig tröttmössa som mest gnäller och inge mer, jag vill skaffa barn, jag vill stå på scenen i ett antal år till, ja det är mycket som jag vill göra, men som jag kanske inte kan, kommer orka eller vill göra för att det är jobbigt, gör ont, det gör mig trött, nej för min jävla nacke förstör allt och vad jag har förstått det som så är min wiphlash ganska "mild" om man jämför  med många andra..ja jag säger bara herregud jag lider verkligen med dom för det här är ett helvete =(

Jag höll i min systers dotter igår i en längre stund och blev helt slut i nacken, jag jobbade 4,5h på jobbet idag och efter en halvtimme var jag helt slut och ville bara hem, det är knas.
Jahapp jag måste söka nytt jobb då antar jag, men som vadå, vad kan funka för nacken? Har ni råd så give it to me!
Oj..Idag öppnar jag upp mig totalt verkligen, jag behövde nog prata av mig lite tror jag ;)
Ja tänk om jag skulle lämna ut mig totalt och skriva vad jag egentligen i just detta tycker nu om en massa saker?? Då skulle det bli KNAS, haha så jag lämnar inte ut mig HELT idag heller! ;)

Jäkla bajs är vad jag säger om det mesta just nu och bajs det var verkligen filmen vi såg ikväll, vem kommer på den här skiten, hur funkar man som människa när man gör något sånt här, vem gillar det?? Jag blir typ stött, mår illa och blir illa berörd, är det fel på mig eller är jag extra känslig då? Ja jag säger bara det, se inte The Divide om ni inte gillar våldtäckt, sjuka sexlekar och allmänt konstiga filmer ;)



Nej nu måste jag sova, imorn ska det upp och promenixas och sen jobba 11-16!
Sov så gott ni som kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0