Trööööött!!!!

Igår körde jag ju dubbelpass, Crosstraining på morgonen och sen ett Shbam pass på kvällen och efter det städade jag salongen, så det är nästan så man kan säga att det blev tre pass ;)

Jag var helt slut på Shbam passet först, så jag trodde att jag skulle behöva gå ifrån mitt i, men sen kom någon extra energi som tur var, så jag klarade av det, men när jag kom hem var jag helt död istället.

Idag jobbade jag 7.30-12.30 istället för 12.00-17.00 då chefen hade lite panik och jag trodde jag skulle somna, men det gick bra då vi var kort med folk på jobbet och hade sjuka köer ;) Sen handlade jag lite och åkte hem.
Jag pratade lite med pappsen i telefonen och åt lite kyckling och gurka, men sen däckade jag i sängen och vaknade för en stund sen. ALLDELES för sent så jag missade mitt Bodypump pass och kommer inte hinna till Shbam passet som jag hade bokat heller, för jag måste äta något innan,
(vårat One whey proteinpulver är slut och vi måste beställa mer, perfekt att dricka när man behöver äta och är stressad)
men kanske tur är det, för Crosstrainingen från igår har gett mig träningsvärken från helvetet, haha!

Träningsnarkoman som jag börjar bli dock och jag är ju tvungen som jag skrev igår så måste jag ändå försöka komma iväg på ett pass, så nu har jag gjort ett nytt försök att boka in mig på en Streetklass med en av mina favvoinstruktörer så får vi väl se om jag kommer iväg, aaaaaa jobbigt! ;)
(Tror verkligen inte att det går idag, om jag ska vara ärlig)

Hoppas ni har haft en underbar dag!
Annars får ni ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0