Sämst!

Har bloggat dåligt, men jag jobbar mycket som vanligt och när vi har haft tid över så har vi kollat på Alcatraz och myst i soffan och nu har vi kollat på alla avsnitt, så när kommer nästa säsong???? Någon som vet????

Vi ska iväg och vårstäda bilen nu och sen storhandla innan vi ska iväg till Maria, Johan, Jesper och Kim för en trevlig grillkväll med en massa fina människor så nu måste jag göra mig iordning, solen skiner och värmer skönt där ute så bäst att ut och röra på sig lite i det fina vädret!

Det har inte gått bra med att promenera och äta bra dom senaste dagarna, förvånade??? Haha nej jag är sämst! Men men berättar mer en annan dag!
Ha en underbar Valborg allihopa! Det ska jag ha!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0