Påskmys med familjen!

Kom hem från Nynäshamn för en stund sen, då vi har varit där idag på påskmiddag med min underbara familj. Det har varit såååå skönt och avslappnande att bara vara där, äta gott, prata, skratta och ha trevligt med mina nära och kära.


Och vi åt en massa gott men jag skippade kolhydraterna (jeij för mig) MEN förutom farmors Morotskaka, den var såååå god!


Jag&världens bästa pappa <3

Jag behövde det här efter flera dagars kurerande. Och jag känner mig fortfarande snorig och tror att bröstet skulle kännas tungt om jag tränade så jag vågar inte riktigt ge mig på träningen imorgon men jag tänkte iallafall ta mig en promenad till och från jobbet och på Måndag kör jag hårt igen, ja nu får det räcka, JAG VILL JU TRÄNA!
Jag älskar verkligen att träningen har kommit in i mitt liv, för jag mår såååå bra av det. Alla borde som sagt träna lite då och då, det gör en gott!

Igår var jag trött på att sitta hemma så jag sa till älskling att jag ville gå på bio, ibland när man har varit hemma och kurerat måste man nästan komma ut för att känna sig lite piggare. Så Tommy, Olof och Josefine följde med, mys mys då jag och Josefine inte setts på evigheter för att det har varit mycket i både hennes och mitt liv, men inga problem för det, nej nu fick vi äntligen ses och det var MYYYYS! <3
Vi såg Hunger Games (av någon konstig anledning kan jag inte lägga upp en youtube trailer på den just nu) och den var bra, liiiite larvig på vissa ställen men annars spännande.

Städade salongen tidigare idag innan det var dags att åka till Nynäs och så passade jag på att fixa naglarna och den här gången gjorde vi något helt galet ;)


Coola va...Camilla är grym =)
(Glöm inte att om ni vill fixa naglarna så får ni göra det hos Camilla billigare om ni nämner mitt namn!)

Nej nu måste jag försöka sova, imorn är det dags för jobb 11-17 och sista dagen för kurering!
Godnatt och sovgott!
Hoppas ni har en skön påskhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0