Ny hårfärg!

Äntligen har jag fixat håret och jag blev jättenöjd, jag har gått tillbaka till mörkhårig igen för jag orkade som sagt inte hålla på med det röda eftersom det var fint i typ 3 dagar, men annars trivdes jag bra i det röda, fast nu håller jag mig nog till det mörka ett tag!
Så här kommer resultatet:



Inte världens bästa bild, men nu ska ni titta på håret! ;)

Luggen har dock växt ut och får vara uppsatt, å jag tänkte försöka låta den växa ut igen också så får vi se vad jag hittar på nästa gång.

Imorse kunde jag inte sova när älskling gick vid 7 tiden, så jag låg kvar i sängen och drog mig ända till 8.30 och sen fick det vara nog, så jag diskade, tvättade och färgade håret sen var det dags att fixa naglarna hos Camilla och idag blev det såhär!



När jag var klar åkte jag hem och ställde bilen för att sen åka till Lilla Essingen och kolla upp en leverfläck som har oroat mig hos min husläkare, men den var helt ofarlig, DÄREMOT har jag en på låret som jag har haft LÄNGE och den kunde hon inte säga direkt att den var ofarlig så båda ryker nästa vecka sen får vi bara hålla tummarna att dom är ofarliga båda två! =)

Har precis gjort en sallad med en massa gottigheter och ska snart promenera till jobbet, japp dax för jobb igen 16.30-22.30.
Tog också ett extra pass på Söndag så det blir 7dagar i rad den här veckan, nice, pengar lär rulla in som dom ska ;)

Ha en fortsatt bra dag och ta hand om er!
Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0