Musten gick ur mig!

Jahapp då föll man på mållinjen, IGEN! Allt bara upprepar sig, det kan liksom aldrig riktigt gå hela vägen, vad gör man för fel?
Jag vet utan att låta för självsäker att vi har något unikt, vi är bra, vi kan underhålla, vi satsar till 100% och visst, man ska inte klaga för igår fick vi faktiskt det bekräftat IGEN, av personer med koll men ÄNDÅ gick vi inte hela vägen?????
(jag kan inte förklara vad jag pratar om, men en vacker dag så märker ni, jag behöver bara få skriva av mig lite)

Man säger att allt har en mening, allt händer av en anledning, men jag har så svårt för att se något positivt i det, att försöka igen, se det som något positivt, bli starkare av nedgångar, MEN jag fungerar inte så, fast den här gången ska jag verkligen försöka, jag lovar, men jag behöver bara få vara lite bitter ett tag ;)

Men snart så ser jag framåt igen, för jag vet att vi kan! =)
Vi behöver bara få satsa på det på heltid, lägga all tid vi kan på det och att få nå ut till massan!

Varågod lite Glorious Inc ego från min sida och självklart, gillar ni det så SPRID VIDARE!!!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0