Lite filmer vi har sett!

Herregud, vem gör en film om fåglar och vem tittar på den??? Jo vi, men vilket misstag, en helt onödig film om jag får välja. Men med tanke på skådespelarna så trodde jag det skulle vara något att titta på, men men!

The Big Year


Det här var en ganska tråkig film om jag får säga vad jag tycker, men jag gillar Liam Neeson.

The Grey


Den här var okej, men alltså jag blir knäpp, kan jag bara få se en riktigt bra film hemma i soffan, en mysig kärlekskomedi eller en riktigt spännande action rulle eller lite läskigare thriller =)

I don´t know how she does it


En helt okej film, lite rolig på sina ställen men annars ganska larvig!

The Reunion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0