Jobbelijobb jobb!

Ja det är väl typ det enda jag gör just nu, så jag orkar inte blogga och ibland hinner jag inte så jag funderade på det här med att redovisa mina kostintag, min vikt och min träning varje dag, det hinner jag inte riktigt med, men jag fortsätter som jag gör med regelbunden kost, så lite kolhydrater som möjligt och PW:s så fort jag har möjligthet. Så kan jag redovisa lite då och då om det går bra eller inte. ;) Än sålänge har det gått 7dagar och det går bra!
Har inte kunnat gå till Sats och köra något pass dock, det är jag lite ledsen över. Men det kommer, nu ska det bra jobba jobbeli jobbas helt enkelt.
Och nu är det bara 56 dagar kvar till semestern! =)

I Söndags var vi hemma hos Farmor och firade henne då hon fyllde 85 år. Det var jättetrevligt och det är alltid lika mysigt att träffa familjen.
När vi kom hem kollade vi lite på serien Alcatraz som vi har fastnat för!

Nej nu ska jag mysa med min älskling och sen sova, jobb 12-21 imorn igen!
Hoppas ni mår bra! =)
Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0