Galen vecka framför mig!

För er som har mig på facebook har kanske fattat att det kommer bli en galen vecka, ja jag har bestämt mig för att köra stenhårt, träna i massor, promenera, äta bra, försöka sova ordentligt
(nej det går fortfarande inte att sova normalt)

och ja bara koncentrera mig på MIG SJÄLV, det behövs för att klara av dom här 2 veckorna som kommer, men varför denna hysteri??? Ja det kan jag inte riktigt säga men jag behöver det om man säger så ;)

I helgen fyllde min älskling 23 år, så vi bjöd hem vänner och släkt till Max och mig, det fattades dock några stycken som inte kunde komma tyvärr men tur var kanske det för om dom hade kommit och vi hade bjudit alla vi hade velat skulle komma så hade det blivit knas då vi bor i 28kvm och det redan var trångt med dom 6st som kom.
TACK alla ni för en grym kväll, Max var så nöjd och sa flera gånger igår hur trevligt han hade det.


Vi trodde vi skulle vara helt förstörda när vi vaknade igår på Söndagen men hör och häpna vi var ganska pigga trots shottar och en massa öl och champagne.
Så vi hade bestämt kvällen innan vi skilldes åt att ta en brunch med Max bror Fredrik om vi inte var för bakis, så sagt och gjort möttes vi upp vid 14 tiden och åt på ett ställe som heter Toy Kök och Bar och ligger på Rörstrandsgatan, ett litet mysigt ställe med Asiatisk buffe, MUMS vad gott det var!
Sen köpte vi kaffe på Espresso House och promenerade genom Vasastan, på Sveavägen och till Kungsgatan där jag och Max tog bussen hem.
Jag var helt död och var tvungen att vila medan Max kollade på hockey, men sen blev det pizza och filmmys och sen var det dags för sängen.
Det tog ett tag att somna som vanligt och sen sov jag oroligt och vaknade till hela tiden, det är verkligen värdelöst!

Men klockan ringde 5.40 imorse och jag kom upp faktiskt och idag testade jag Crosstraining, hade ingen aning om hur jag skulle klara det, men det var skitkul och jobbigt! Så det blir det helt klart fler gånger.

Kom hem vid 8 tiden igen och diskade lite, sen åt jag frukost och gick och la mig, jag var helt slut.
Men jag sov till 9.50 och var på jobbet 10.20
(är så förvånad över mig själv, för jag tar inte 2timmar på mig att göra mig iordning så om jag faktiskt anstränger mig så kan jag tydligen)
för ett pass 10.30-13.30, snabbt och enkelt! Det är min lediga dag idag egentligen men jag tog åt mig lite extra då jag hela veckan bara ska jobba halvdagar för att sen träna och bla. gå till sjukgymnasten, ja jag har en del att fixa helt enkelt.

Ligger i sängen igen och ska vila lite nu, men sen tänkte jag städa innan Tommy kommer hit och ikväll är det sen dags för ett Sh´bampass kl.19.30 och slutligen ska jag städa i salongen, ja som sagt det är fullspäckade dagar, så finns chansen att bara andas ut så passar jag på! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0