Dinah Nah Nah Nah!!

Låten FASTNAR som ett smäck, haha!
Min begåvade vän som också är min stylist har släppt en låt som är en liten teaser på vad som komma skall, ja hennes nya projekt som jag verkligen hoppas att hon kommer att få gå hela vägen med, på riktigt, för det är liksom dags nu, ja denna grymma kvinna behöver få nå ut och jag har en känsla av att det är NU! =)

Malin var ju med i Caramell när hon var yngre



och har jobbat med b.l.a. Dr Alban och Haddaway



och ni känner kanske igen henne från våran musikvideo där hon stylade oss och även la ett grymt rap.


Ja hon är som sagt GRYM



och dessutom snygg som få ;)



och nu ska vi ALLA hjälpa henne ett sprida hennes nya hit
I am (Dinah Nah)
vidare!

Vassegoda! =)

SPRID SPRID SPRID!!

I AM (DINAH NAH) by Dinah Nah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0