Dag 4!

Har precis kommit hem från en lååång dag på jobbet, jag jobbade 11-22.30 och imorn likaså, galet jag vet, jag menar man är ju inte ung längre och jag med min nacke, men faktiskt, så måste jag säga att besöken hos min sjukgymnast har börjat ge resultat, eller det kanske mer är övningen som jag har fått och ska göra varje dag, ja jag vet inte, jag har ju ont lite då och då, men över lag så funkar det bättre.
Så jag tänkte att jag jobbar på så mycket jag kan, speciellt nu när SEMESTERN ÄR BOKAD!

Japp nu är det klart jag, älskling, Tommy och Olof åker till Teneriffa en vecka ALL INCLUSIVE, midsommarveckan! Så vi firar Midsommar på Teneriffa, skööööönt!

Det är samma hotellkedja som jag och älskling har varit på 2 år i rad nu, BARNFRITT!!!
Men nu ska vi testa på ett nytt ställe, vi har ju varit på båda som finns på Gran Canaria och nu blir det Teneriffa, nästa år får vi se vad det blir då! =)

Det är så skönt att veta ett datum som man drar, så nu är det bara att räkna ner, 2månader kvar!!!!!



Ja och då betyder det ju att man nu har 2månader på sig att få till drömkroppen så att man kan njuta av All Inclusive utan att bry sig och visa upp sin snygga kropp (får hoppas att jag lyckats få den snygga kroppen tills dess)
Så det för mig tillbaka till dag 4.

Vikt: 71kg

Frukost: 2 mörka mackor med kalkonfile, apelsinjuice och en HEAT tablett.
Mellanmål: Lättyoughurt med frysta bär.
Lunch: Gårdagens middag, Chili con carne och vatten.
Mellanmål/middag: Grillade kycklingklubbor, en avokado och vatten.

Och dagens motion uteblev då det var snöblandat regn när jag skulle gå till jobbet, jag orkade inte bli blöt och förstöra frilla och sminkningen inför en lång dag på jobbet, samma sak på lunchen, då det har varit skitväder hela långa dagen. Men imorn får det bli PW:s till jobbet och på lunchen OM vädret tillåter!

Just i detta nu dricker jag faktiskt en öl då det är fredag och jag har teorin att jag kommer däcka så fort jag går och lägger mig, för jag behöver sova typ nu inför en till lång dag imorn. ;)

Men det är bara en dag till sen är det ledigt på Söndag och då ska vi fira farmor som fyller år och syster min som har fyllt år! =)
Sen är det jobb igen på Måndag och hela veckan lång!

Men det är bara att kämpa på, för då närmar man sig detta mer och mer, ja dagarna kommer ju att flyga iväg!

=)
Natti natti alla fina och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0