Dag 3!

Vill skriva massor men jag orkar inte och måste försöka sova. Så jag skriver bara om det jag lovat att göra!

Vikt: 71kg (Haha som sagt upp och ner!)

Frukost: Apelsinjuice, 2 mörka mackor med chorizo, kaffe och en HEAT tablett.

Frukost nr.2: Apelsinjuice 2 mörka mackor med ost och kaffe (Ja jag började tidigt och blev hungrig igen.)

Mellanmål: Lättyoughurt med frysta bär och vatten.

Lunch: Laxfile, 2 mörka mackor och vatten.

Mellanmål: Laxfile och vatten.

Middag: Chili con carne med 2 mörka mackor och mineralvatten.

Ja vad ska man säga, det blev en massa mackor, och det är ju kolhydrater, idag, men som sagt jag har ätit mörkt, nyttigt bröd med olika frön. Så eftersom jag inte kör stenhårt som jag skrev igår, så är det okej =)

Dagens träning: En snabb PW på lunchen i ca.18min och en trött&seg PW hem från jobbet i 25 min.
Ja mera PW:s till folket säger jag bara!

Godnatt!
Kärlek <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0