Dag 2!

Dag 2 började inte så bra, då jag var vaken när älskling gick upp vid 6.20 och inte kunde somna om efter en ännu sömnlös natt med kanske 2 timmars sömn, gah jag blir galen, det tar en evighet att somna och när jag gör det sover jag en stund med en massa mardrömmar! Jag vet inte vad jag ska göra åt saken, men jag fortsätter kämpa på.

Eftersom jag inte kunde sova så gick jag upp och åt frukost med Max då jag också var jättehungrig och det blev 2 smörgåsar av Anna Skipper brödet med chorizo på och lite Päron&Hallonjuice till.
Sen försökte jag sova innan mitt alarm skulle ringa men fick panik över att det var snart så jag ställde om klockan till 8.30 istället för 8 och HÖR och HÄPNA, jag SOMNADE, men när klockan ringde var jag helt död så jag ställde om den till 9.30 och då vaknade jag till och fick lite panik över att jag inte kom iväg på min planerade PW, så jag hällde i mig kaffe, tog en HEAT tablett, drack apelsinjuice och sen gick jag till jobbet och tog en liiite längre väg så att det blev en 23minuters PW till jobbet.

Och idag gjorde jag något nytt som jag måste börja göra till en vana när vädret tillåter, jo på lunchen tog jag en till PW för att kompensera morgonens som uteblev och jag hann med en 25minuters PW efter att jag ätit lättyoughurt med vaniljsmak och frysta bär. Snacka om att resten av jobbdagen blev helt annorlunda, man fick extraenergi liksom =)

Till middag blev det gårdagens kyckling med haricoverts och till kvällsmål blev det sallad från igår och lite nötter.
Jobbade 11-21 idag då jag jobbade en extra timme åt en kollega som ville sluta tidigare och jag behöver ju pengar och man vill ju ställa upp =) Men nu är jag hemma och är helt slut i kropp och själ så jag ska gå och lägga mig nu, min älskling är och kollar på fotboll med grabbarna och kommer hem snart, men jag ska försöka somna innan det och hoppas på att äntligen lyckas.

Vikten imorse på våran skitvåg som visar olika varje gång visadee 73kg, som sagt jag litar inte på den, men det är den enda jag har nu så what to do.

Nej usch även detta inlägg är bara en massa dravel, haha sorry jag är såååå trött!
Godnatt allihopa, dag 2 är avklarad och imorn jobbar jag 7.30-16.30 så det blir en tidig morgon, ingen PW dock, den får jag ta efter jobbet istället! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0