Börjar bli sjuk!

Och det är inte okej, jag skulle ju köra hårt med träningen och har verkligen inte möjlighet att bli sjuk =(
Men förhoppningsvis är det falskt alarm, men för säkerhets skull har jag varit hemma från jobbet idag och blir hemma imorn med, det är lika bra känner jag, att kurera innan det är för sent. Kallsvettades och kunde inte sova inatt och när jag vaknade hade jag ont i halsen och var snorig, det känns bättre nu och jag köpte Kan Jang och vitaminer idag så nu jäklar ska jag bli frisk.

Igår var jag ju helt död så jag kom inte iväg på något pass och låg som en död sill på soffan hela dagen och kvällen, jag kände redan då att något var fel och mycket rätt...men men!

Var dock tvungen att ta mig till mitt inbokade sjukgymnastik pass idag då dom har typ en månads väntetid på nya besökare och det kändes bra, jag tror att det kommer göra mig gott. Jag har nerver i kläm och inflammation i nacke och halsrygg och ja min wiphlash dårå men det är det som gör ont just nu, men tydligen är det inte så allvarligt, utan det ska gå att behandla med sjukgymnastik, så det behövs ingen röntgen och så igen, sen får man se vilken respons det ger på min nacke och hur det ska fortsätta. Men nu har jag iallafall börjat och det känns ju bra.

Alltså Crosstraining passet i Måndags, wow säger jag bara, jag har fortfarande sjuk träningsvärk på ställen jag inte trodde man kunde ha, haha! Det blir mer av det när jag är frisk och kan. Nästa inbokade pass är på Lördag, hoppas verkligen att jag kan gå på det, för det här är inte okej =(
Nej nu ska jag försöka sova och se till att bli frisk istället!



Ha det bäst sålänge!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0