Bjuder på en fin bild på mig&Josefin från ...

img_9079 (MMS)

Bjuder på en fin bild på mig&Josefin från helgen (Josefins hår är inte grönt, trots att det ser ut som det) ;) Min älskling ockuperar datorn just nu&kollar på fotboll =) så det får bli ett mmsinlägg eftersom jag har lovat mig själv&er att avlägga rapport om dagen som gått! Så vassegoda! =) Dag 1:  Vikt: 71kg (förlorade nog en massa vatten när jag spydde, därav av viktnedgång snabbt, men som verkar vara tillbaka igen) =( Nästan ;) Dagens träning blev en PW på 41min, ca. 4,55 km. Innan den fick jag i mig kaffe&en fettförbränningstablett! (Heat-från www.fitnessguru.se) När jag kom hem drack jag en proteinshake från fitnessguru med capuccinosmak&drack 1glas vatten&åt en banan. Till lunch på jobbet åt jag lättyoughurt med vaniljsmak&frysta bär och drack vatten till. Till mellanmål blev det 2avokado, 3knäckemackor och 1glas vatten. Till middag på jobbet blev det gårdagens hemmagjorda kycklingwok med grönsaker i och ett glas vatten! När jag kom hem åt jag en brödbit (brödet jag bakade igår, Anna Skippers nyttiga) med Chorizopålägg&lite sallad som bestod av tomat, gurka, rödlök, avokado&pinjenötter&till det drack jag 2glas mineralvatten! Haha! Det känns ju inte som att jag har gjort något annat än att äta idag. ;)  Och jag är som sagt inte stenhård så pass att jag räknar kalorier m.m. Och vissa grejer som  knäckebrödet&chorizon kanske jag inte borde ha ätit men jag anser mig inte behöva vara så hård. Eftersom jag inte är överviktig utan mest vill hålla mig i form för min egen skull&drömmer om en smalare men muskulösare kropp! Och detta är vad jag tycker är snyggt på mig själv! Sen får ni&alla andra se ut hur som helst utan att jag anser något, det här är som sagt mina tankar om mat&träning&min kropp. Och jag testar mig fram för att se vad som behövs göras för mig för att nå drömkroppen ;)  Ser ni något som är knas&har bättre råd så är ni välkomna med tips&trix, för jag är tyvärr väldigt okunnig men också har jag i tanken att man måste få leva livet&äta gott ;) Så därför är jag inte stenhård! Nej nu bara skriver jag något&nu måste jag försöka sova!  Dag 1 har gått bra tycker jag! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0