Paranormal Activity 3

Igår såg vi den på bio med Tommy&Olof och jag säger bara....Gaaaah varför utsätter man sig för detta, jag blir på allvar helt förstörd, gömmer mig bakom halsduken, sjunker ner, håller i Max och kisar med ena ögat, MEN jag ÄLSKAR den känslan, då är det en riktigt bra film för mig när jag känner så, men jag vet inte varför man utsätter sig för det bara!

DÄREMOT ska jag aldrig mer gå på bio i Heron City en Lördagskväll, sorry alltså men biografen var fylld av blandade ursprung som skrek&skrattade högt, PRATADE med varandra och rätt ut, förde en massa liv och mer eller mindre förstörde filmen, det är såååå jävla tråkigt, varför går man ens på bio om man inte vill kolla i lugn och ro och koncentrera sig på filmen? Usch säger jag bara, jag hatar när det händer, men jag tycker ju att det är mys med bio och igår var Heron den egna biografen som hade biljetter kvar! Men nu vet man ju det till nästa gång!

Filmen var iallafall lika bra som dom andra två, så har man sett 1:an&2:an, så ska man definitivt gå och se 3:an, både jag och Max gillar filmerna så vi tyckte den här var bra, men har man inte gillat dom andra så kan man strunta i att se denna för det är samma typ av saker som händer, men den hör absolut ihop med 1:an&2:an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0