Idol 2011

Ja vad säger man, det är fram och tillbaka och upp och ner i Idol 2011 och man kan diskutera det i flera timmar om man frågar flera, men jag har 2 favoriter som tilltalar mig lite extra och som ger mig det jag vill känna när jag lyssnar på en artist.
Dom har inte varit klockrena alla gånger, men i Fredags va Robin klockren och gav mig rysningar, inte hela numret men på många ställen!

Varsågoda och lyssna:

 

 

Sen har vi MOLLY, underbara Molly, precis min typ av smak på röst och utstrålning, hon är 15 år och redan så grym och har allt om man frågar mig, men MYCKET ska och kommer utvecklas, hon har en bit kvar men redan nu njuter jag av att lyssna och titta på henne och för första gången så känner jag att jag längtar tills den dagen då jag kan gå på hennes konsert och bara njuta av en helkväll med BARA henne. Hon gjorde ett nummer i Idol som får mig att rysa!

 

Varsågoda och NJUT om ni inte redan har hört detta:

 

Sen har vi Amanda F som är en grym liten tjej med klockrena uppträdanden där hon alltid gör sin egna tolkning, när hon gjorde sin version av Nause-Made Of blev jag jätteimponerad och berörd. Enkel låt men som blev så mycket bättre än orginalet med hennes tolkning.

 

Varsågoda här har ni henne:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0