Har internetshoppat IGEN!!!

Men alltså det är ju så enkelt och skönt att bara sitta hemma och klicka på det du vill köpa, i affärerna måste man ju prova och man gillar massor och det blir jättedyrt, här hemma kan man sitta i lugn och ro och verkligen planera vad man ska köpa, vad man vill ha och KAN köpa.
Igår beställde vi lite grejer jag och älsklingen och Max beställde ett par fina byxor och skor som jag tror att han kommer vara såååå fin i.

Jag beställde mig ett par nya hörlurar, egentligen vill jag ha dom stora från Urban Ears men så hittade jag dom här fina sakerna, dom är ju perfekta när man tränar.

Jag köpte även 3par skor, wiiie JAG ÄLSKAR SKOR&det var bra priser på dom!!!!
Dublin SEK 479, Lundberg - NELLY.COMStockholm Shoes SEK 250, Lundberg - NELLY.COMJoanna SEK 99, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Bara beiget&ljust, men det är ju höst och jag har så mycket mörka skor redan!

Nästa gång får det bli några andra skor som typ dom här kanske: (inte alla på en gång då såklart)
Dora SEK 599, Sugarfree Shoes - NELLY.COMStockholm Lace SEK 499, Lundberg - NELLY.COMStockholm Brace SEK 499, Lundberg - NELLY.COMStockholm Shoes SEK 499, Lundberg - NELLY.COMJordan SEK 399, Timeless - NELLY.COMNaoma SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Jag bara måste ha ett par svarta Hunter gummistövlar, jag vill ha ett par rosa också men svart är lättare att matcha med och jag har ju ett par röda Duffy stövlar så svarta får det bli, dom är ju inte sååå billiga precis. Så det är ju bra om man kan använda dom till allt när det regnar.

Hunter Originals SEK 1249, Hunter - NELLY.COMHunter Orginal Gloss SEK 1295, Hunter - NELLY.COM
Funderar även på att satsa på ett par Moon boots den här vintern, jag tror dom är hur mysiga som helst när snön&den riktiga kylan kommer. =) Och då blir det självklart ett par svarta!
Moon Boot Nylon SEK 1195, Moonboots - NELLY.COM
Sen ska jag faktiskt erkänna att jag har testat Wen hair från Tvshop men mitt hår har blivit torrare så jag känner att det inte är någon ide att testa mer utan jag skickar tillbaka allt och får pengarna tillbaka, visst är det bra? Förlorar 100kr på frakten men det är det värt när man får lämna tillbaka pengarna för själva produkten trots att man har testat den några gånger.



Jag satsar på det jag vet funkar och som gör mitt hår helt underbart istället. Macadamia serien!!! Jag tog ett Schampoo, en leave in cream, en healing oil spray och en deep repair masque. Nu ska jag få iordning på mitt hår igen som just nu är kaos, men jag skulle behöva göra ett besök hos frissan också för att klippa luggen och topparna igen, men jag måste bara hitta en jag kan lita på, då dom jag brukar gå till typ aldrig har någon tid längre för att dom är så populära.


Nej nu ska jag göra mig redo för ett Streetpass kl.17.30, sen ska jag iväg på middag på Imperial Lane med Chilligänget, då Ellinore (butikschefen) och Linda W (heltidsanställd) ska sluta och börja i en annan Chillibutik, det ska bli trevligt och jag tänkte unna mig ett glas vin iallafall. Har sovmorgon imorn MEN då ska dom komma och fixa brandlarmet någon gång mellan 8-11, så då får man väl inte sova iallafall antar jag.

Ha en underbar dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0