Träningsvärken från helvetet!!

Haha ja det är det verkligen, varför undrar ni?
Jo för att i Lördags spelade vi in våran första musikvideo och i en scen har jag väldigt höga klackar och gör en kort koreografi som innebar, gå ner på huk från ståendes, vänd till vänster medans man särar på benen, ihop med benen och sen resa sig sakta upp med en snygg svank, haha ja det låter kanske inte så avancerat, men tänk er detta med höga klackar så blir det en HELT ANNAN grej och jag gjorde nog det här om och om igen ca.20-30 ggr, först för att öva och sen för att göra det på riktigt!!! =) Haha!!

Så i Söndags när jag vaknade kunde jag knappt gå och trappor, nerförsbackar, ja ingenting funkade utan att benen vek sig och jag nästan ramlade ihop och som ni vet med träningsvärk så går det inte över på en dag, nej det blir oftast värre 2-3dar efter, sen försvinner det sakta men säkert!!! Men idag är det Onsdag, 4dagar efter och jag har fortfarande ONT!!! Haha men nu vet jag ju vad jag ska göra för att få snygg taight rumpa och fasta lår iallafall, på med klackarna och WORK IT!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline Jonsen

Äsch det fixar du. Du är en stark människa och en dansare i botten.



Hoppas snart få se resultatet

2011-11-30 @ 18:54:44
Postat av: Veronika Färestål

Ja det är det som är det läskiga, mina dans kunskaper har försvunnit totalt, man skulle kunna tro att jag börjat lära mig nu =(

2011-11-30 @ 23:25:44
URL: http://verah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0