Ni undrar säkert....

Hur filmen var igår???

Jo jag, Johan, Tommy och älskling gick ju och såg Breaking Dawn - Part 1, på bio igår.
Det var mys att gå på bio men liiite besviken blev jag, jag älskade ju dom 3 första filmerna och 3:an fick mig att längta efter 4:an men om jag ska vara ärlig så längtar jag inte så mycket till 5:an fakiskt, jag tyckte att det blev för mycket i den här filmen, alltså filmen var bra men inte så jag vill se mer, man kände att det räcker nu liksom.

Däremot vet jag en serie som vi har blivit beroende av och som man inte tröttnar på, den heter SOA - Sons of Anarchy, min pappa och lillebror rekommenderade oss denna serie och vi fick låna lillebrorsans dvd med säsong 1 och dom första programmen gjorde mig lite osäker, men sen var det kört, man blev helt såld, dom avslutar varje program så bra och spännande så man MÅSTE fortsätta och ibland har det resulterat i att vi har suttit uppe till SENT, trots att vi både ska upp tidigt, men nu har vi tyglat oss ett tag då vi är inne på säsong 4 som också är den sista, vi vill inte att det ska ta slut, så vi har haft en paus, också för att vi inte hunnit, men igår började vi igen, haha BEROENDE är verkligen rätt ord, nu har vi 4 avsnitt kvar tror jag och sen är det SLUT, sen finns det inget mer och det kommer inget mer, hur ska det gå? Hur ska jag klara mig utan??? GE MIG MER SOA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0