Ledig dag, kurering&mys!!

Är ledig från jobbet idag då jag fortfarande har problem med skuldran och nacken, låsningen jag har vill inte släppa, men jag avbokade mitt naprapatbesök idag och testar på att bara ta det lugnt med kroppen först, då ett besök hos naprapaten inte är det billigaste om man ska behöva springa där var och varannan dag.
Men är det inte bättre imorn så är jag illa tvungen att boka en tid och jag fick råd av en bekant att boka på naprapathögskolan där det bara kostar 200kr/per besök och dom ska vara väldigt bra, så varför inte!
Fortsättning följer.....

Max hade bara en lektion i skolan idag så han kom hem tidigt och vi har bara slappat på soffan, men nu ska jag göra mig iordning och vakna till lite, vi tänkte avverka en bio,  jag älskling, Johan&Tommy.
Det var ju så längesen nu och ska bli mysigt!
Älskar bio och äntligen har den kommit =)

Breaking Dawn Part 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0