Igår var bebisen Nelson hos oss och man ka...

img_0184 (MMS)

Igår var bebisen Nelson hos oss och man kan inte annat än att le när man tittar på denna lilla krabat! Det här är hans nya ställning när han biter på sitt ben! Imorn är det Nelsonmys igen, Tisdagar har jag ju lillen med i bilen på eftermiddagen efter lunchen (mitt underbara jobb har hjälpt mig med det!) sen är han hos oss över natten och hela Onsdagen tills pappa Johan hämtar honom vid 16 tiden. Så imorn ska det mysas! Sen ska jag&Tommy repa lite och ha ett möte om vad som komma skall! Trevligt trevligt! Ha en fortsatt trevlig kväll! Själv jobbar jag till kl.20, blääää vad tråkigt, VILL HEM NUUUU!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0