Igår mös jag och Nelson hela förmiddagen s...

img_4481 (MMS)

Igår mös jag och Nelson hela förmiddagen sen kom pappa Johan och hämtade lillgrisen så då passade jag och älskling på att sätta igång att STORSTÄDA, tvätta, tanka&tvätta min jobbbil, sen blev det sen middag och Sons of Anarchy (en grym serie som vi har blivit beroende av) i soffan! Nu är det så fint hemma igen och känner mig hel, haha ja jag har försummat hemmet lite den senaste tiden då jag är igång jämt typ och när jag har kommit hem då bara velat vara med min älskling och ta d lugnt! Men igår fick jag nog! ;) Är på jobbet nu och hänger, lugnt som vanligt på kvällen, å jag slutar 20 men lär snart få rulla hemåt! Ska försöka sova tidigt då jag jobbar 7.45-16.45 imorn och sen ska skynda hem, göra mig iordning och skynda iväg till Münchenbryggeriet på jobb! Min vän Tommy har anordnat ett grymt event, We love the 90's och mig hittar ni på VIPhyllan! :) Alban uppträder å tyvärr är det inte jag som körar, nej det var ett tag sen nu så jag ser det roliga som över, tråkigt men SKÖNT! Istället ser ni grymma Maleen men inte bara med Alban nej ni får även se henne komma tillbaka som egen artist, jag trodde aldrig jag skulle få se mina vänner på scenen igen men imorn står dom där Katia&Maleen från Caramelle! Hihi! Hoppas vi ses där! Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0