Idag fyller min älskling 22 år, å tyvärr ä...

img_3524 (MMS)

Idag fyller min älskling 22 år, å tyvärr är det inget vi får fira då älskling är på väg till Grekland just nu för träningsläger i en vecka! Men vi får fira när han kommer hem helt enkelt, jag är ju ledig i 3dar när han kommer så då får vi mysa i massor! :) Jag hoppas dom får sol och värme! :)  Jag är hundvakt åt Chanel just nu och vi ska sova hos Johan ikväll! Mys! Sen blir det middag med Chillitjejerna på Vapiano imorn och efter det tänkte jag och Johan umgås, så vi får väl se vad vi hittar på då, vi kanske hälsar på någon och sjunger lite! :) Det var längesen man sjöng faktiskt! :) På Lördag kommer mina underbara vänner som jag inte har träffat på evigheter, Hanna, Sanna, Anneth, Jenny, Malin, Camilla, Linn, Carro och Sofia och det ska bli underbart! :) Sen är det ledigt på Söndag! En fullspäckad vecka så jag hoppas att dagarna går snabbt så är min älskling hemma igen! :) Nu ska jag vila. Sen blir det städning och laga lite middag innan vi ska åka till Johan för film mys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0