Good morning sunshine! En god och perfekt ...

img_6135 (MMS)

Good morning sunshine! En god och perfekt smoothie att starta dagen med! Många ingredienser men bra för hälsan! Drack den imorse, ja jag har ju börjat igen nu, jag får inte äta kolhydrater utan bara proteiner och bra fett! Är så trött på min spegelbild, så jag måste verkligen ta tag i det här nu! Tog en morgonpromenad igår, men efter den vart jag helt slut, hängig, ont i halsen och snurrig, så jag sov i några timmar och insåg att det var sömn som saknades, jag har verkligen haft sömnproblem den sista tiden så det var nog resultatet, men som sagt efter sömnen mådde jag bättre! Så på eftermiddagen blev det en liten shoppingrunda med Johan som hittade en massa fint och det avslutade vi med middag på Barbeque och några glas vin och tro mig att jag sov bra av dom ;) Är trött idag men nu är jag ledig i 2dar och det ska bli underbart! :) Så 5h kvar av jobb dagen sen blir det ledigt! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0