Det här är pärlan jag åker omkring i just ...

img_2983 (MMS)

Det här är pärlan jag åker omkring i just nu! :) Jobbade på Ryssen Tor, Fre och hade en extrakörning idag innan det var dags för jobb på Chilli! Är helt slut då jag har problem med sömnen, men jag försöker hålla ihop för pengar måste ju rulla in som dom ska! Jobb i 3dar till sen är det ledigt i 2dar! Längtar till nästa helg då alla mina fina tjejer från gymnasiet ska komma hem till mig på middag och vinmys, jag har inte träffat dom på evigheter så det ska bli kul! Älsklingen min åker till Grekland på träningsläger på sin födelsedag den 31/3 och är borta i en vecka så då blir det till att sova hos Johan och Melissa för att slippa vara ensam, jag är 28 år jag vet men jag gillar det bara inte! Nu är det dax för jobb igen! Ha d bäst sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0