Ok jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag kommer inte droppa nyheten än, men något stort kommer snart att hända, ja för mig är det STORT, för andra kanske inte lika stort, men en del kommer att tycka det, det VET jag!
Jag har valt att inte säga något än och många av er förstår säkert redan, men inom en månad kommer mycket att hända, jag kommer inte ha mycket till liv och typ INGET socialt liv, jag kommer vara tråkig, men det är det VÄRT och ni får gärna stötta mig med dater på gymet, promenader, härliga, nyttiga recept och ja bara stötta mig helt enkelt, så ingen inbjudan till utekvällar där det innebär alkohol och fet mat, nej jag kommer jobba hårt i en månad och jag kommer få det jobbigt, men nu är det klart att det är ett MÅSTE, annars kommer JAG göra bort MIG. Och jag vägrar göra det, därför är jag nervös och det får inte hända.
Tur att jag har världens bästa pojkvän som ska hjälpa mig och vänner som förstår, tack för att ni finns, ni vet precis vilka ni är.
Inom en vecka kommer ni att få veta varför jag gör denna helomvändning på RIKTIGT nu! =)
Trevlig helg!
KÄRLEK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0