Mumsiga Lax&Avokado smörgåsar! Igår gjorde...

img_0443 (MMS)

Mumsiga Lax&Avokado smörgåsar! Igår gjorde jag smörgåsar till mig och älskling. Först rostade jag fiberrostbröd, sen la jag på smör, kallrökt lax, avokado, ägg, aioli, salt, peppar, citron och gurkskivor och det blev så gott så att jag vet inte vad! På kvällen efter ett otroligt lyckat möte med våran manager Pehr och letande efter nya scenkläder lagade jag och älskling middag, kinakyckling med sting och det var supergott! Jag gillar verkligen Må Bras recept, dessutom är dom nyttiga!! Äter regelbundet nu och så nyttigt det går, jag har inte tränat pga förkylning, men har helt klart börjat ett nytt liv kan jag känna, nästa vecka börjar träningen på allvar, då ska förkylningen vara borta! Ha en underbar helg nu allihopa! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0