MUMS vad gott det blev!!! Gjorde en Quinoa...

img_0543 (MMS)

MUMS vad gott det blev!!! Gjorde en Quinoasallad med kallrökt lax, avokado, ägg och melon m.m. Och det var supergott!!! Jag har hittat en massa mumsiga recept på www.mabra.se (Må Bra) som vi testar dag för dag då jag är värdelös på nyttig mat! Igår åt vi Thaifärs med fullkornsnudlar (Fuskade  lite då vi redan hade vanliga äggnudlar hemma) det var helt okej, lite smaklöst trots namnet! Älskling är på träningsmatch och jag hoppade träningen idag, fast jag är så sugen, ja jag sitter fortfarande och undrar om jag inte ska ta mig dit ändå, jag är krasslig i hals och öron men kanske ska lyda andras råd att träna när man känner så dålig så blir det bättre, har aldrig funkat för mig men ja jag vet inte, nej jag stannar nog hemma och myser så hoppas jag på att vakna upp imorn och må prima! Jag ska faktiskt äta färska vitlöksklyftor med morötter till efterrätt nu så blir jag frisk!!! Haha!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0