Igår åkte jag och älskling till Heron City...

img_6044 (MMS)

Igår åkte jag och älskling till Heron City för lite god mat och mysbio! Vi åt Pad Tha och Sushi, svingott var det, sen för att fördriva lite tid så satt vi med varsin telefon och spelade Fruitninja, kul spel faktiskt!!! Haha sociala människor, NOT! När klockan var 21.05 så var det dax för Transformers 3 och SHIT vilken underbar film, jag älskar ALLA 3, grymma är dom, det skulle man inte kunna tro om mig men dom har liksom det! Sitter på jobbet och hänger nu och gör ingenting, det är så seeegt men jag slutar redan vid 15 idag så det är inte så många timmar kvar! Ska hem och tvätta efter jobbet sen är det dax för möte med Tommy och våran manager Pehr så här när man har kommit tillbaka från semestern! Spännande spännande! Ha en underbar dag nu! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0