Lycka är vad det är! Alltså det är helt sj...

img_5925 (MMS)

Lycka är vad det är! Alltså det är helt sjukt hur lycklig man kan vara med någon, ja hur det bara klaffar! Och nu finns det ringar på våra fingrar som bevisar det ännu mer, att det är allvar, att vi älskar varandra och vill dela resten av våra liv tillsammans! :) Jag svävar på moln och bara njuter, det är underbart ska ni veta, speciellt när man kommer från ett förhållande innan som verkade vara bra utåt, eller inte ens det, men som var typ det värsta jag varit med om i mitt liv, 3 år bara försvann kan man säga! Waste of time!  Sitter i bilen och hänger just nu, jobbar på Ryssen och kör 12-21 pass idag! Skönt med sovmorgon, å jag känner mig otroligt utvilad, men segt som bara den att inte ha ngt att göra då här på kvällen. Jobbar Ons och Tor också sen blir det Chilli Fre, Lör och Sön! Jobb, jobb, jobb! Känner mig så tillfreds just nu med livet, men det enda som stör mig är att jag typ har lagt ner träningen, ja jag har tappat lusten totalt! Känns tråkigt, men så fort det blir lite bättre väder så tror jag att den kommer tillbaka!  Hoppas ni får en skön vecka nu! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0