Jag fyndade ett par skor igår, 299kr på Be...

img_6862 (MMS)

Jag fyndade ett par skor igår, 299kr på Belle Shoes. Grymma ju!! Min tanke är att jag ska ha dom på Johans 30 års fest på Patricia den 13Mars, jag hoppas bara mina slitna fötter orkar det! :( Nu ska jag in i duschen och göra mig iordning! Kl.12.30 hämtar min nageltjej Camilla mig utanför, vi ska fixa om naglarna med tippar istället för mallar, mina naglar håller bättre då! Sen ska jag möta upp Johan, Jessika och min man, vi ska hem till deras föräldrar på förlovningsmiddag, sen får vi se vad kvällen bjuder på, jag ska upp och jobba imorn! Så ngt galet blir det inte, men d är just det, man vet aldrig med det här gänget! Nej nu är kaffet klart så nu måste jag skynda mig! Ha en trevlig helg! Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0