VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!!


Igår hittade jag en ny fin klocka på nätet, Swatch har gjort en ny skönhet och den finns i ROSA, min favoritfärg och den finns i flera olika färger, så har man möjlighet att köpa flera så kan man ju matcha med olika kläder. Och det bästa är att jag brukar träna (har inte blivit mycket av det dom sista veckorna tyvärr) i rosa kläder och den skulle ju passa perfekt, sen även till vardags då jag gillar mycket svarta kläder. Då är det snyggt med rosa till.
Klockan kostar 1080kr MEN jag gick in på en av mina favoritbloggar precis och hittade den här tävlingen, å jag tänker definitivt tävla, det skulle ju vara en grym julklapp till mig själv och det är precis vad jag behöver nu, ja men lite uppmuntran när man sitter här hemma och gör ingenting för att kroppen har lagt av lite lätt just nu. =(

Hur gör man då? För ni vill ju självklart tävla också, jo har man en egen blogg så är det bara att köra.
Det är såååå enkelt, det är bara att klicka på länken nedanför så får ni info där på fina Ida Wargs blogg och det finns även en länk till sidan du kan köpa klockan på om man inte kan eller vill tävla:

http://werun.nyheter24.se/idawarg/2011/12/01/tavling-vinn-den-nya-klockan-fran-swatch/‎

LYCKA TILL!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0