Fredsagsmys!

Då var det Fredag igen och helg, veckorna går så snabbt och nu är det bara 22 dagar kvar till Julafton, overkligt är vad det är, det här året har gått i raket fart!
Men nu är det Fredagsmys! =)

Sitter hemma och gör ingenting och det är lite för skönt kan jag känna, jag har tagit LÅNGA sovmorgnar den här veckan, slappat på soffan, suttit framför datorn, myst med min kärlek och bara njutit av vardagen, MEN det känns liiiite stressande att julen och julklapparna kommer att bli påverkade, men jag var tvungen att tänka på mig och bara mig just nu.

Jag ska åka ner till Nynäshamn senare idag, jag tänkte nämligen hälsa på faster Lena med man och storebror som är där med sin son Adam, det ska bli mysigt att få lite familjetid. Och jag har inte varit i Nynäs på evigheter, så jag tänkte passa på, men det kommer kännas konstigt då jag i vanliga fall brukar få mysa med mina hjärtan Tittut och Zingo (familjens katter) när jag kommer dit men båda har tyvärr gått bort så idag kommer det kännas tomt. =(
Sen tänkte jag slå två flugor i en smäll, ja jag ska träffa Sandra (en fin vän till mig som fortfarande bor i Nynäshamn) en snabbis med hennes lille son Melvin, vi sågs senast i somras och sonen har jag inte träffat än så det ska bli kul.

Jag väntar på att älskling ska sluta i skolan och komma hem så jag kan ta våran bil dit och tyvärr ska inte älskling med då han ska jobba i Kista C ikväll med sin killkompis, det är något med EM-bollen (Max har sagt till mig vad flera gånger, men jag är så dålig, jag glömmer så lätt, haha!) Så jag åker ensam, men kommer hem till min älskling sen såklart.

Nej nu måste jag göra mig iordning, vad ska ni göra ikväll?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0