Massa inlägg blir det!

Ja mycket inlägg blir det just nu, ja jag är ju hemma den här veckan för att vila upp mig och bli bra i nacken och skuldran, så jag har en massa tid över för mig själv som jag inte har haft på LÄNGE!! Har haft fullt upp med olika jobb, gruppen, träning, att vara en bra flickvän och vän, ja ni fattar! ;)

Jag var hos min naprapat förra veckan och det kändes bättre efter det besöket, men så fort jag kom till jobbet och bar tungt och körde bil så kom det tillbaka =(


Det är så typiskt, för så fort en sak känns bättre (i det här fallet min mage som har varit ett stort problem dom senaste månaderna men nu känns bättre för tillfället) så kommer ett annat in i mitt liv, jag får liksom aldrig riktigt bara känna mig frisk och det påverkar en som person, man är inte lika glad och pigg som annars och orkar ingenting, den lilla energin man har behöver man ha till jobbet och sina nära och kära.

Nu har jag iallafall lyckats få en låsning i min nackkota och smärtan går ut i skuldran, min naprapat fick inte loss låsningen helt, men förhoppningsvis med Voltaren, vila och massage av min älskling så ska det bli bättre och jag känner redan skillnad nu när jag bara har varit hemma och gjort ingenting om dagarna, ja nu kan jag röra mig normalt och det är inte en ilande smärta konstant utan bara vid vissa rörelser och jag får fortfarande tänka mig för när jag sitter eller ligger ner.

Jag ska vara hemma resten av veckan och hoppas på att kunna gå till jobbet på Måndag och köra till 110% igen. Ska bli skönt att få komma tillbaka uppvilad och pigg, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0