Underbara helg!!!

Imorn är det Måndag och en ny vecka, jag börjar jobba normalt igen, alltså full vecka
(det var ju ett tag sen nu, då jag bara har jobbat 4 dagar i veckan under en längre tid)
och jag ska försöka börja träna igen så fort jag hinner, för träningen har verkligen blivit försummad dom senaste veckorna och det är inte okej.


Hur har då helgen varit, jo det har varit en riktigt mysig helg, Fredagen började ju med en slappardag, sen begav jag mig till Nynäs för lite kvalitetstid med en del av familjen, storebror lagade en grymt god middag, vi pratade en massor och Robin gick till final i Idol (jag saknar dock Molly men är övertygad om att vi snart får höra henne igen)
Tyvärr hann jag inte träffa Sandra och hennes lille son som jag hade planerat men vi lovade varandra att snart träffas och då ha en myskväll.
När Idol var slut åkte jag tillbaka mot stan och hämtade upp min fina älskling, sen var det bums i säng då det blev en lång men härlig dag.

Det gick bra att jobba på Chilli på Lördagen och det kändes jättekul då det är fint i butiken nu och dagen bara flöt på riktigt bra. Det gick även bra med min lilla nacke då jag bara stog rakt upp och ner i kassan.

Vid 18 tiden träffades vi några stycken i butiken och drack glögg och pratade sen var det dags att röra sig mot Solna, mot den Libanesiska restaurangen Cave de roi för Julbord med hela gänget från Chillibutiken i  Sickla. Och där blev det en supertrevlig kväll med en massa god mat, dans, drickande och mycket skratt, varav kvällen avslutades med en snabbvisit på Naglo för lite schlagersång och dans då hela kvällen hade bjudit på Arabisk musik. =)

När jag kom hem så väntade världens bästa på mig och gissa vad? Jag fick en tidig julklapp, ja ett par fina träningsskor som jag har velat ha huuuur länge som helst, jiiiipiiii nu har jag en anledning till att börja träna igen (jag måste ju ta mina nya fina skor på äventyr) och motivationen den kom tillbaka, tack min finaste för att du är bäst!
Jag älskar dig!

Idag Söndag har jag jobbat och det gick jättebra, ja när jag vaknade längtade jag t.o.m. till jobbet och även denna dag flöt på (trots alkoholintag och sent i säng kvällen innan)
Efter jobbet åkte jag hem till pappa och min babe kom även dit.
Lite middag och en fika senare har vi tankat jobbilen, handlat, städat här hemma, hunnit med en film och soffmys och det får avsluta en underbar helg!
Hur har eran helg varit???

Natti natti





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0