Stressig dag!

Idag var det möte på jobbet inför julruschen som komma skall och vi blev bjudna på mat och jag åt en svingod sallad, mums! =)

Efter ett lyckat möte stressade jag vidare till Salong F&M för en snabb klippning hos Fredrik, ÄNTLIGEN, mina toppar var ju så slitna. Lika nöjd som vanligt när Fredrik fixar mitt hår stressade jag vidare hem till våran manager Pehr tillsammans med Tommy då det var dags för ett möte och premiärvisning av våran grymma musikvideo, vilket var väldigt uppskattat! ;)

Ett mysigt&lyckat möte senare så var det bara att skjutsa hem Tommy och stressa hem till min älskling, så nu sitter jag här och skriver inlägg efter inlägg för att jag tycker det är kul FAST jag borde ha sovit för längesen då jag hela dagen har haft ont i halsen och är snorig =(
Och förkyld är inget jag har möjlighet till att vara just nu, för jag har lite för mycket att göra för det, speciellt den här veckan och jag har ju precis satt igång med träningen ju!
Men jag har druckit lite te och ska sova nu! Så får vi hoppas att det är bättre imorn.

Hoppas att eran dag har varit härlig och inte allt för stressig, natti natti! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0