Sorry för lite bloggtorka!!

Det har varit massor med jobb och när jag väl har kommit hem så har jag inte ens orkat starta datorn, eller fast egentligen har det kanske inte varit mer än vanligt men jag har kört fulla veckor och det var längesen nu, plus att jag har gått upp extra tidigt för att det nu bjuds på frukost varje dag fram till Julafton på jobbet och dessutom lunch, ja det är så grymt uppskattat och jag tror inte det är många företag som har den förmånen, men som vanligt så är det grymma Ryska Posten som står för det, jag älskar mitt jobb och det finns en anledning til varför jag är tillbaka där igen ;)

Annars har det inte hänt så mycket, jag och älsklingen var på bio i veckan och vi såg en film som jag personligen tycker var jättebra. Hugh Jackman är grym, ungen som förövrigt liknar en mindre Justin Bieber var bra och tjejen i filmen var så sjukt snygg och jag skulle kunna döda för hennes kropp =)
Jag tycker verkligen att ni ska gå och se på den här filmen och helst på bio.

Vassegoda här får ni en trailer!


Och här har ni lite bilder på snyggingen, Evangeline Lilly heter hon och jag tror att både killar och tjejer håller med mig om att hon är vacker och sjukt snygg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0