Sjukling!



Igår efter shoppingen i Nacka Forum när vi kommit hem så kände jag mig snorig, men jag tänkte att det är väl bara just nu, a jo tjena, nej idag när jag vaknade hade jag nackont, var snorig, hade ont i halsen och kände mig hängig.
Och nu ligger jag här i sängen med feber och är helt slut.
På min SEMESTER =( det är så typiskt när man stannar upp och känner efter hur man egentligen mår då bryter skiten ut.
Måste iväg och skaffa mig nya p-piller på drop in, men sen ska jag hem och kurera mig igen.

Jag ska jobba på Chilli imorn egentligen men jag har sjukanmält mig och hoppas det finns någon som kan jobba, annars får jag bege mig dit helt enkelt!
Hoppas ni mår bra och har en underbar Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0