Sjuk!

Jaha då vaknade jag upp sjuk ändå trots att jag bönade och bad om att vakna upp pigg och fräsch idag  =(

Jag har varken tid eller råd att vara hemma nu, jag var ju det i 4dagar förra veckan så jag behöver varenda liten krona och dessutom vara på jobbet och göra min grej.

Men nu har jag bestämt mig för att lyssna på min kropp och jag vill inte bli långsjuk, så idag blir jag hemma för att kurera så att jag kan gå till jobbet imorn igen.

Har druckit te och ska gå och lägga mig igen nu och bara sova, sova och sova, frisk är vad jag ska bli.

Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig!!! Hoppas det går fort å du får njuta snart av en tillvaro utan knas!!

Puss

2011-12-07 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0