Sista dagen på året 2011!

Ja jag har ju tjatat om hur snabbt det här året har gått och jag kan faktiskt inte förstå att det är årets sista dag imorn, men jag längtar, 2012 ska bli mitt, familjens, vännernas och mina bekantas år, det här året har av någon konstig anledning bara varit ett konstigt mellanår som man helst vill glömma, men många saker tar jag också med mig =)

Jag känner mig piggare i förkylningen men är fortfarande så pass täppt i näsan så att jag ibland knappt kan andas och det bara rinner och rinner hela tiden, men jag har bestämt mig för att vakna upp imorn bitti pigg och frisk då jag ska jobba på Chilli och både ska öppna och stänga butiken innan det är dags för årets sista mys med onyttigheter med mina nära och kära hemma hos Johan och Nelson.

Ja och mitt löfte som jag har gett MÅNGA gånger har ju varit att börja träna hårt och regelbundet och äta nyttigt, men det bryts om och om igen.
Men det senaste halvåret har varit ett helvete för mig med min mage, nacke, skuldra och ja typ hela min kropp och jag har varit sjuk och hemma ofta och det är jag trött på nu, å jag VET att med träning, bra sömn, regelbundna intag av mat och tider över lag, så kommer jag att må så mycket bättre, så nu är det inget val längre. Nu är det bara att ge sig f-n på det.

Ett annat löfte är att börja spara, ja jag ska göra upp en budget för varje månad och få lite mer ordning, för det här året ska jag få ihop pengar och gå min nagelutbildning.
Japp innan 2013 kommer ska jag ha gått min utbildning ELLER jag ska iallafall vara på GOD VÄG med att spara, så när 2013 kommer, så kan jag gå min utbildning. =)

SEN ett annat löfte det är att jag och Tommy äntligen ska få nå våran dröm, Glorious Inc ska lyckas och vi ska äntligen få bli stora, japp det bestämmer jag mig för nu.
Ja men snart släpper vi ju våran andra singel tillsammans med Dinah Nah och våran första musikvideo, gaaah det ska bli så spännande!
Håll utkik här och håll tummarna för att ni snart får se och höra oss ÖVERALLT! =)

Jag har precis färgat mitt urtvättade oranga hår, haha ja det var riktigt illa nu, men nu är det rött igen!!! Å så här blev det (det är kanske inte lika klarrött, då bilden är redigerad i en app som heter Camera+) Men nu är det rött och fräscht igen.
Jag ÄLSKAR att vara rödhårig så det är absolut något jag kommer att fortsätta med, trots att det bara håller i typ en vecka! ;)


Älskling är med grabbarna ikväll och jag ska snart gå och sova så att jag orkar jobba imorn!

Jag hoppas verkligen att er sista dag på det här året kommer att vara grym och att ni får fira in det nya året med nära och kära!

GOTT NYTT ÅR alla fina läsare,
ta hand om er och ha ett grymt slut och en bra början på det nya året!
Vi syns 2012, tack för att ni finns!

Kärlek från mig till er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0