Lördag och dax för jobb!!

Ja då är det dags för mig att jobba igen, nu har jag inte jobbat på snart en vecka så det ska bli skönt att få börja igen och ännu roligare är att det är på Chilli (en inredningsbutik i Sickla) där jag jobbar extra men det blir inte så mycket av det just nu, då tiden inte räcker till, lite tråkigt men därför extrakul när man väl kommer dit. Och det är kul att ha två jobb att gå till, det blir lite omväxling liksom.

Jag har pratat med våran nya butikschef
(som btw är jättebra, så snäll, omtänksam, men samtidigt hård, strukturerad och pedantisk, som JAG ÄLSKAR, jag är ju likadan, så hon styr verkligen upp och det är en fröjd att komma till butiken nu)


också och berättat hur min kropp mår så jag ska få stå i kassan idag och slipper bära tungt eller anstränga mig, hur bra som helst, för då kan jag jobba utan att det påverkar min nacke och skuldra, förhoppningsvis!

Jag jobbar bara 12-17, ett kort och bra pass, sen ska jag hem och ta en dusch, byta om och åka till Solna för att gå på Julbord med Chilligänget, så det blir Chilli hela dagen, å det ska bli såååå trevligt!!! =)



Ha en trevlig Lördag nu allihopa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0