Lista till Tomten ;)

Haha nu tänker ni men snälla är inte hon lite för gammal???

Jo det är jag men jag var sugen på att blogga lite mer och hade inte så mycket att skriva om så jag tänkte att jag gör en lista över julklappar och presenter
(jag fyller ju år den 26December)
som jag skulle vilja ha om jag fick frågan vad jag önskar mig, bara för att det är kul och man vet ju aldrig, om man önskar väldigt mycket och hårt, så kanske någon av er som läser min blogg känner för att bara sådär ge mig något av detta jag önskar mig, hahahaha! =)


1. Parfym.




2.
Presentkort på kläder, skor, skönhet, soldusch, behandlingar, inredning, ja presentkort är alltid det bästa.


3. Pengar, som jag kan lägga undan till min nagelutbildning.



4. Köksartiklar, helst ur OBH Nordica-Chilli serien.




5. En rosa handdammsugare.




6. Klocka.




7. Smycken från Laila Bagges kollektion-Rock by Sweden.




8. Maria Montazami handväska.




9. En fin almanacka, typ dagbok/anteckningsbok så jag kan planera lättare år 2012.




10. En fransk bulldogvalp ;)



11. En Rosa Ipad.




12. En hårfön.



Haha det här var ju kul, ja jag skulle kunna fortsätta hela natten, men nu får det räcka, jag var lite väl överambitiös nu bara för att det var kul och det är ju inte dom billigaste julklapparna/presenterna man önskar sig heller! ;)
Listan är lång på saker jag vill ha och ha och ha!!!! =)

Nej nu måste jag sussa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0