Julgala med Ryska Posten!

I Lördags vaknade jag och Nelson vid 9-tiden och då var det dags för en morgonpromenad och sen frukost.
Tvättstugan var ledig så jag passade på att tvätta.
Efter att jag hade lämnat Nelson hemma hos Johan så skyndade jag hem till Maleen som skulle styla mig inför kvällen. Lika nöjd som alltid åkte jag hem och piffade till det sista, drog på mig stassen (kvällens tema var Gala och kärlek) för att sen möta upp Camilla, då vi fick skjuts av hennes man till Strömkajen där en båt skulle ta oss någonstans kl.17.

Väl på båten bjöds det på champagne i massor och trevligt men gungigt mingel =)

30-40 minuter senare var vi framme och vi hamnade i Finnboda hamn på ett jättemysigt ställe, där det bjöds på ännu mera champagne, cider, öl, vin, ja you name it, vad man än ville ha så fanns det och till det kunde man äta supergoda smårätter medans man minglade.
Till det spelade en tjej piano och sjöng sjukt fint. Me like!

Efter en stund var det dags att gå till nästa sal där 3 rätters och prisutdelningar skulle sätta igång och oändligt med dricka. Ja Ryska Posten är inte snåla när det gäller fester, nej nej nej, tvärtom ;)

Efter en massa skratt, kärlek från olika håll, ett coolt uppträdande och god mat
(eller sådär om jag ska vara ärlig, jag hade förväntat mig julbord, men det blev något annat, men det som var gott var vaniljpannacottan, mums!)
så blev det FEEEST!!!!

Alla dansade och bara hade skitkul, stämningen var på topp och drickan flödade, ja jag borde inte kunnat stå men jag var ovanligt icke full och hade sååå kul! ;)

Kl.3 var festen slut och vi fick åka med bussar som tog oss tillbaka till staden, därifrån tog jag en taxi och var hemma vid 4.30 tiden. Sjukt nöjd! Så TACK ALLIHOPA som förgyllde min kväll och Ryssen för en sjukt rolig fest!

Bjuder på liiite bilder som jag tog innan mobilen dog!


Så här såg ja ut, TACK bästa Maleen för stylingen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0